PUHH

hörni det kmr bli hur bra som helst det här
Har typ tvingats tagga igång lite här men de e ju nice
 
Dels för att 
 
1. jag köpte en ny tröja som kommer bli både min fira-isaks-18årsdag-och-sen-gå-på-kräftskiva-tröja OCH min första-dagen-i-skolan-tröja. Såhär ser den ut:
 
 
2. jag beställde hem lagboken för den måste jag ha med mig till skolan den 29e augusti och den ger mig fjärilar i magen av excitement (again w the butterflies i know) så då kan man ju också lugna sig med att man nog är på rätt spår osv
3. jag har fått lånelöfte och börjat gå på visningar
 
4. skrev en "100 mål i livet"-lista (elr aa har skrapat ihop ca 30 st so far but im getting there) för enligt blondinbella ska det tydligen va peppande, och jag har skrivit "bli examinerad jurist" där SÅÅÅ det är väl bara att sätta igång då och inte wasta nån tid. Tack blondinbella!!
 
den oundvikliga skräcken för att totalt misslyckas och inte klara av/palla med den här utbildningen lurar ju i bakgrunden men bättre att försöka och misslyckas än att inte våga testa ait. 
Tror trots allt att det blir hur bra som helst det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0