shut up and danceee

"jag måste lämna det här bakom mig en dag
kanske är det därför jag älskar det så genuint"
 
 
okej VI SKA SNACKA LITE OM MINA SISTA TVÅ VECKOR I OSLO 
för WOWW
 
jag är SÅ JÄVLA GLAD FÖR MIN SISTA TID. för ALLA inblandade
för alla spårade fyllor, de sista shiftet, alla skratt o alla så intensiva känslor heela tiden
det tar aldrig slut på det stället ! 
 
så, färdigsnackat här kommer lite bilder i stora drag
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
VILKET JÄVLA LIV VI LEVT !!!!
 
jag vet att jag sagt att jag är sent på allting nu med 6+ års studier framför mig o allt, men jag skulle aldrig för en sekund ångra en enda dag i oslo . det har varit den roligaste tiden i mitt liv utan tvekan jag skulle aldrig byta bort det för något
 
o ja kan tycka att jag reflekterar nog men jag har inte ORD NOG att rättfärdiga den här tiden. Hur jag föll pladask för den staden o alla jag haft omkring mig i 2,5 års tid o allt jag nu så orättvist måste bära med mig på avstånd. 
 
men ok ni som känner mig vet också hur jag förbannat mig över de här stället senaste halvåret så JA jag kanske är en smula sentimentaliskt överdrivande atm men sanningen är att samtidigt som allting varit SÅÅ dåligt har de såklart också varit såååå fantastiskt på likamånga vis. Jag har älskat att bo i oslo
 
tro mig de kommer ett hyllningsbrev. håll till godo .

Kommentarer
Postat av: sanpaan

ETT INLÄGG!!! HURRA!!!!

2016-03-07 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0