M&S



 
spenderade ett lite smått dramatiskt dygn i Köpenhamn tors-fre och det var såå skönt att få ta lite paus från livet o träffa Danni<3. MEN haha stackarn missade sitt flyg dit o fick boka om vilket resulterade i att vi fick sänka kaffe o öl på stationen i Köpenhamn när hon anlände en halvtimme innan konsert o sen hoppa rakt in i en taxi dit. 
Tror jag dog av lycka när de spelade Below my feet. Kan inte ha varit roligt att stå bredvid mig o Danni där ha ha som vi hoppade omkring och när konserten var över såg det bokstavligt talat ut som att jag nyss duschat. Var helt genomblöt i håret av svett, vilket också resulterade i att jag en timme senare åkte på vätskebrist o så var den kvällen över typ. lyckat. Vi käkade på max och gick hem och sov 
 


morgonen efter firade vi födelsedag sådär tre veckor för sent, med bubbel i ett soligt köpenhamn innan vi drog tillbaks till flygplatsen tillbaks till respektive länder. Älskar henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0