t2

Vilken höst! Vilket liv!
 
Efter att ha skrivit o tänkt IB-affären i en månads tid blev ja tillslut färdig med uppsatsen vilken innebär de sista 5 av mina FÖRSTA 30 HÖGSKOLEPOÄNG dvs mette e klar me första terminen på juristprogrammet. 
 
o mitt i allting har ja levt i ett distansförhållande, hetspluggat varannan vecka för att kunna va hyfsat ledig nästa, pendlat, bostadsstressen har typ flåsat mig i nacken osv osv men ALLT HAR LÖST SIG
 
nu bor vi i malmö och ja har 15 min att pendla till skolan ist för 70. o jag tror jag kommer trivas så bra i malmö. o ja älskar lägenheten så himla mkt. hade en så bra dag i söndags, då jag kunde gå till kaffebaren o hänga med frida herman o lovisa o sen kl 16:50 GÅ HEM för o va hemma till Liv-Utd på tv kl 17. 10 min hem. TILL VÅR LÄGGA. I MALMÖ. 
 
 
 
och GUD vilket givande samtal jag hade me dem på dedär fiket som jag SÅ ska ta med mig in i detta år o denna termin , för frida frågade mig för ca en vecka sen vad jag hade velat säga till mig själv för ett halvår sedan och de tog typ inte lång tid innan ja kunde svara "att ja inte skulle oroat mig så mkt". 
 
o där sitter jag i söndags o ba "jag e OROLIG för termin 2" ((((Y))) och frida bara JAG MED MEN LYSSNA: o så predikade hon om att hur fan ska man kunna klara livet sj om man inte klarar att kugga en tenta o de e typ bara om man inte bryr sig som man inte oroar sig o hur ska man klara NÅGOT om man inte klarar lite stress. plus på vilket sätt faller livet samman pga en misslyckad skoluppgift??? life goes on o saker går inte alltid ens väg o e man van vid det så är de fan dags för lite motgångar 
 
mitt nya motto e "d löser sig". o de e inte ens för alldagligt eller enkelt, de e helt rätt
 
jag e såå peppad på termin två nu?? vi läser avtalsrätt första tiden och vetni??? det är KUL. idag sa studentläraren: jag vet att termin 2 fortf kallas för "väggen". Det är ingen vägg. Det är en backe. och det är fin utsikt däruppe!!!
 
 
årets sak som REDAN HUNNIT HÄNDA 2017::: 
linus ba "går o köper kebab", kommer tillbaka me hon här. vilken chocK! vilken tjej! 
äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0